Indlæser

Sidst opdateret 11 marts 2021

Behandlede ordrer

"Behandlede ordrer" er de ordrer, som endnu ikke er blevet sendt eller afhentet. Produkter/annoncer kan oprettes på den måde, at man kan vælge om produktet kan sendes, eller om produktet kun kan afhentes i den fysiske butik.

Hvis ordren f.eks. skal sendes, så bør du - når produktet er pakket, åbne ordren i Ordrit og markere den som sendt. Samtidig anbefales det også, at du hæver pengene på dette tidspunkt.
- Når du markerer ordren, som sendt, så er den behandlet.

Kunne du bruge dette svar?
Tak for dit feedback. Det er vi glade for.

Vi har bygget Ordrit så du kan komme igang med at sælge online fra dag et! Alt det kræver er en smartphone og adgang til internettet.

Udforsk
Kontakt
Ordrit ApS Nygade 22B 8600 Silkeborg CVR: 41998865
Leveret af
Du bestemmer over dine data

Vi og vores samarbejdspartnere bruger teknologier, herunder cookies, til at indsamle oplysninger om dig til forskellige formål, herunder:

  1. Funktionalitet
  2. Statistik
  3. Marketing

Ved at trykke på 'OK' giver du samtykke til alle disse formål. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage på vores datapolitik side.

Du kan læse mere om vores brug af cookies og andre teknologier, samt om vores indsamling og behandling af personoplysninger ved at trykke på linket herunder.

Om cookies

Nødvendige
Funktionelle
Statistiske
Marketing
Afvis alle
Opdater samtykke